PREGUNTAS FRECUENTES
- Como podo crear un perfil en liña?
Podes rexistrarte dende a web. Debes facer clic en Rexistrarnos e proporcionarnos os teus datos e aceptar as condicións legais. Posteriormente deberás acceder ao teu correo electrónico e clicar no link facilitado ou copiar e introducir o código que recibirás nun SMS no teu móbil."
- Esquecín o meu contrasinal. Que debo facer
Para recuperar o teu contrasinal deberás clicar en Esqueciches o teu contrasinal? , que atoparás na pantalla do Log in, e facilitarnos os teus datos. Posteriormente deberás acceder ao teu correo electrónico onde atoparás un novo contrasinal xerado pola plataforma aleatoriamente. Podes acceder á túa zona privada para cambiar o contrasinal.
- Canta enerxía consumín?
Unha vez identificado co teu usuario, podes elixir unha subministración en particular e acceder ao detalle de consumos en diferentes opcións temporais (día, semana, mes).
- Que potencia máxima teño rexistrada?
Se a túa facturación é con maxímetro podes consultar a potencia máxima medida polo teu contador na nosa web, accedendo á pantalla de potencias máximas da túa área privada. Se a túa facturación non é con maxímetro non se mostrará o máximo de potencia alcanzado nun certo momento, senón unha media da potencia que usaches na hora de maior demanda do teu servizo medida en watts. Podes facer a consulta accedendo á pantalla de potencias máximas da túa área privada.
- Como podo descargar información de informes e consultas?
En informes e consulta de datos, a través da icona dos 3 puntos verticais, pode mostrar as opcións de descarga de información, xeralmente en formato JSON, CSV e XML.
- Se teño contratos con máis dun distribuidor, debo rexistrarme nos seus sitios e / ou aplicacións específicas?
Non é necesario facelo para obter a información básica que aquí che ofrecemos, pero como regra xeral, os sitios web e as aplicacións das empresas Os distribuidores ofrecen máis funcións que poden ser útiles para vostede.
- Se non estou de acordo cos datos mostrados, con quen debo contactar?
Aconsellamos, nestes casos, poñerse en contacto directamente co distribuidor correspondente. Facilitámoslle acceso ás súas páxinas web corporativo a través das ligazóns que colocamos en cada un dos logotipos situados na parte inferior da web.
- Por que ás veces faltan os meus datos de consumo en poucas horas ou incluso nalgúns días?
A falta de datos na curva de carga de consumo normalmente débese aos problemas que ás veces existen nas comunicacións. O seu contable (e o dos seus veciños se vive nunha comunidade) comunícase co distribuidor a través de dun elemento común chamado hub Pode haber interferencias eléctricas e / ou magnéticas nalgúns momentos do día ou mes que impidan esta comunicación e provocan que a información non se transmita. E, aínda que o contador de xestión remota é un dispositivo dixital e, polo tanto, máis fiable que os dispositivos analóxicos xa que está libre de pezas móbiles, non podemos descartar que, ás veces, tamén poidan fallar e deixar de medir durante unha hora ou incluso ao día.
- Que é a política de privacidade?
A través deste Aviso de privacidade informámosche sobre o tratamento dos seus datos persoais cando se rexistra e usa a plataforma DATADIS (a "Plataforma").
No caso de proceder á actualización deste aviso de privacidade, avisarémolo a través da Plataforma.
Que é a Plataforma DATADIS?
A Plataforma DATADIS creouse co propósito de facilitar aos usuarios o acceso á información nas bases de datos das distintas compañías de distribución de electricidade.
Deste xeito, a Plataforma permite aos consumidores de enerxía eléctrica:
(i) consultar, de xeito integrado e a través dunha única xanela, a información desagregada, actual e histórica de todos os contratos de subministración dos que é titular e
(ii) autorizar a terceiros (por exemplo, comerciantes cos que non se ten contratada a subministración) para acceder a dita información.
Adicionalmente, a Plataforma permite aos usuarios acceder a información agregada relacionada coa enerxía consumida e o número de contratos de subministración asociados a este consumo. Dita información non contén nin constitúe datos persoais, dado que o seu nivel de agregación non permite a reidentificación dos titulares dos consumos.
1. Procesamento de datos sobre contratos de subministración
Quen é o responsable do tratamento?
O responsable do tratamento dos datos relacionados cos puntos de subministración procedentes das bases de datos das compañías de distribución que os consumidores e os que os autorizan poden consultar a través da Plataforma, son as empresas distribuidoras adheridas á Plataforma. Para calquera dúbida sobre estes datos, pode poñerse en contacto con cada unha destas empresas a través das canles designadas, que podes consultar aquí:
- ASEME: https://www.aseme.org/politica-privacidad
- CIDE: http://www.cide.net/nota-confidencialidad.php
- e-distribución: https://www.edistribucion.com/es/privacidad.html#
- E-REDES: https://www.eredesdistribucion.es/es/aviso-legal/
- i-DE: https://www.i-de.es/informacion-legal#ancla1
- UFD: https://www.ufd.es/nota-legal/
- Viesgo: https://www.viesgodistribucion.com/aviso-legal
Que datos se procesan na Plataforma?
Os datos das bases de datos das compañías distribuidoras relacionados cos seus puntos de subministración como cliente dun distribuidor (NIF, CUPS, distribuidor, tensión de conexión, taxa de acceso, discriminación horaria, provincia, municipio, código postal, potencia contratada por períodos, modo de control de potencia, data de inicio do contrato, data de finalización do contrato, comercializador, potencia máxima solicitada, curvas horarias de carga e, no caso de grandes consumidores, cuarto de hora).